mix it.

Så, vad har hänt idag? Jo, runt halv 11 åkte jag och Linn till Emelie där vi fika, åt lunch och fika igen. Sen snacka vi, lyssna på musik och var sådär underbart random. Sen åkte jag och träna, kom hem, borde pluggat men fastna framför American Pie... Öhhm, ja.. 
 
Gårdagen var mer spännande. Efter skolan så åkte jag och Hanne mot Odenpla, gick en liten promenad via Korean Food HB (Melona~~~OMNOMNOM~) till Eriksbergsgatan där det var Koreansk Afton med Blueberry. Så fick lite information om hur det är att studera i Korea, vad man ska göra innan och så där. Träffade några intressanta människor, snodde extra Ramyun och några slags nötter... 
 
Sen gick gick till en Thaimats-vagn och köpte foods. Som var asgod~ Sen traskade vi till T-banan och åkte hit för att sova. Jo, allt som har hänt i stort sett av intressant anda. 
 
Nu ska jag ge er den obligatoriska musiken från dessa dagar.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0