if i'll leave this place alive.

Så Mello var återigen ett rent skämt, som de senaste åren. Det lär nog fortsätta så också.
Men är glad att de som gick vidare gjorde det. Även om David Lindgren inte var mitt första val.
Efteråt blev det Mr.Selfridge och sen sista halvan av P.S I love you.
Vet ni hur kallt det är här ute på landet?? Riktigt jävla kallt!!

Well, det var väl allt vettigt jag hade att säga för idag.
Men om ca en vecka, den 11, kommer jag börja en kurs på SSIF. Detta betyder att jag ska börja träna, med lite hjälp av dom som jobbar där.
Med det så kommer jag starta en blogg på sidan av denna, för att dokumentera de nästkommande månaderna. För att peppa andra men också för att peppa mig själv. Jag ljuger inte på bloggen lixom.


Kommentarer
Postat av: Hanne

aweh, jag som tänkt vi skulle se P.s I love you den 14:e D:

2013-02-03 @ 10:11:27
URL: http://heartgoesboom.blogg.se
Postat av: Hanne

aweh, jag som tänkt vi skulle se P.s I love you den 14:e D:

2013-02-03 @ 10:11:28
URL: http://heartgoesboom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0