focus.

Gårdagen var jättemysig, dock hade vi sällskap av en visslig gammal Charlie. (Charlie e en hund) Så han störde oss lite i vårat filmkollande. 
Tack Hanne <3
 
Och nyss kom jag hem från min första träning på över ett år. En timmes RPM + lite uppvärmning innan, så cyklade sammanlagt ca 24 km. Bra jobbat tycker jag, och jag lär inte kunna gå imorrn, men det är det värt. 
Och eftersom träningen nu officiellt börjat så kan jag börja dokumentera mina framsteg.
Och har egentligen svårt att avslöja min vikt.. men den är mindre än den en gång varit såååå.. dags att våga?
 
Grundvikt: 104,8 kg
Längd: 183 cm
Grund-BMI: 31,4
Mål: 85 kg
Mål-BMI: 25,4 
Ska alltså försöka droppa 20 kg. 
 
Kommer slänga in en sånhär liten uppdatering varje vecka.
HWAITING~~!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0