put an arrow through my heart.

Det är den där dagen igen. Alla Hjärtans Dag. 
En awesome dag för vissa, som har turen att vara i en relation. 
En lite sämre dag för oss singlar. Men jag ska göra det bästa av det och åka hem till min fina wifeu på Blidö. 
Vi ska äta gott, kolla på filmer och gotta oss i chips, glass och någon kaka/bakelse. Det kommer nog bli en mysig dag/kväll. Mycket bättre än förra året då jag satt och käka blåbärsglass under täcket i en mörk lägenhet. 
Nu ska jag ta och göra mig i ordning tror jag.
 
Ni får ha en bra dag peoples, oavsett vad ni gör och vem ni är med. (psst~~ Passa på att äta en chokladkaka utan ångest, yes?)
 
Peace ouuut~~
 
(Önskar dock jag hade någon att få en kyss av *sigh*)
 
 
 
Yeah, He kinda is my dream valentine~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0