ljudet av ett annat hjärta.

Vad kan man säga? Det händer inte så mycket i mitt liv utöver plugg.. Läxor och lektioner.
Men jag känner också att jag fattar mer av skolan den här terminen än vad jag gjorde förra. Organiseringen av allting kanske gjorde det enklare. 

Annars så är jag mest här, i samma position som nu. Framför denna dumburk. Och glad är jag över det. För annars skulle jag missa en massa awesome saker, som denna cover av BIGBANG's Love Song framförd av LEDApple. De har släppt en cover i veckan ett tag nu, och varje cover har överträffat originalet, mycket stolt över att vara en LEDA när jag ser sånt här.


 
Anyways, vi är snart inne i Februari.. Som enligt mig är en rätt sugig månad, med tanke på.. det mesta. Men ska göra denna februari AWESOME!! 
Och om den blir skit ändå så får jag tänka framåt sisådär 6 månader, till Gyllene Tider konserten, för den kommer vara en höjdpunkt i år, inget snack om saken. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0