möte i monsunen.

Det var en underbar helg. Underbara människor, men det är jobbigt att jag inte kan träffa dom när jag vill. Det är alldeles för dyrt för en fattig student. SANDVIKEN/GÄVLE, WHY SO FAR AWAY?? 
 
Men det var i alla fall Amazing~~ Mycket randomness och mycket dans, sånt man kan förvänta sig med en grupp kpoppers.. Sen lite kissing games och sexande... men det ingår liksom på nåt sätt.. I mean.. we're all damaged by variety shows.. and Hyuna... xD
 
Nu så har jag och Hanne sett The Amazing Spiderman och ja, den var amazing... som namnet avslöjar. Han var seriöst perfekt (A)
Nu ska väl vi sova, så man pallar ett tråkigt, drygt möte på AF imorrn innan jag tänkte dra hem till mitt moderskepp. Känns som att det kan vara sista gången jag får träffa min älskade Eterno (tears are welling in my eyes from the thought).
My poor poor baby <3
 
Så aah, jag tänker lämna er för dagen/natten/whatever med lite awesomeness som underhöll mig på tåget/bussen idag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0