shuffle.

Har rengjort glasögonen, och de sitter nu där de ska. Jag dricker det kalla, halvt bortglömda kaffet och lyssnar till Celebrate. Vem vet, snart kanske det blir Håkan och en Becca som liksom är i en dimma. Håkan får mig så ibland, men även Lars och Joakim har den effekten. Det känns som att Lars, Håkan och Joakim är mitt inre och den glada koreanska musiken är mitt yttre, om ni förstår vad jag menar? 
 
Nej, det blev ingen utav dem. Det blev Vince, Nikki, Tom och Mick, men nu byter den igen. Vad blir det nu? Mer ur mitt förflutna eller något från nu? Nånting på Japanska blev det. Ingen aning om vad, har inte så stor koll på dom låtarna. Jo, det var MUCC <3
 
 
 
 
Nu, ut till bussen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0