coffee.

Min dag är lite förstörd. Kunde för det första inte sova alls inatt, kanske somna vid 4-5 på morgonen. Så när klockan ringde klockan 9 ville jag slå ihjäl den. Men gjorde som tur va inte det. Sen så hade jag planerat att gymma idag, vara sådär duktig ni vet. Men har svårt att andas (skyller på gårdagens random mini-snöstorm) och kan knappt stödja på högerfoten :'(

Men tänker se det mer positivt nu! John kommer hit ikväll/natt!! *happydancing* Sen fyller han år, så ska skänka en bussremsa till honom xD
Och nu hade jag tänkt dra till.. hörnan? och plugga lite, har ju snart tenta igen :( Och behöver ta ikapp massa historia. 
Så det blir vad jag gör resten av dagen innan jag åker och hämtar the man~~
 
Bjuder er på lite CNBLUE:
 


Och den här:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0