logic.

Sitter på bussen till skolan. Hoppade gymmet idag då jag vakna för sent.. Eller aah, inte fööör sent men undviker lunchträningarna. Sen gör min kropp fortfarande förbannat ont. Så får traska hundarna i helgen istället ^^

Ska klämma in lite panikplugg när jag är i skolan och sen blir det tenta. Tror jag ska låta min logik och mitt undermedvetna avgöra resultatet. Har aldrig kunnat plugga sådär enormt mycket, och har inte gjort det nu heller. Dock mer än vanligt för att försöka få någorlunda bra betyg...
Hwaiting?!


Kommentarer
Postat av: Hanne

Fightooooo~OH!!! *sträcker näven lite inspirerande upp i luften*

2013-03-15 @ 16:59:56
URL: http://sayonaramemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0