trustfall.

Dagen var lika spännande som alla andra dagar den här veckan. Hände i princip ingenting. Har pluggat, kollat på videos och varit på gymmet. Och dagens pass var ganska kort och mer läskigt än jobbigt. Jag litar inte på spännbandsliknande grejer satta på en massiv "vuxen-klätterställning". Och vi skulle luta oss fram- och tillbaka och låta banden ta all vikt. Snacka läskigt alltså.
Men som sagt, mycket ord skrivna på koreanska i ett försök att få in dom i min skalle. Sen många videos, mindre än vanligt men ändå många~~

Förutom de jag la upp i morse/förmiddags har jag underhållit mig med dessa:
 
Först LEDApple's White Day hälsning. Alltså, dom e superhyper och Kyumin snackar nonsens xD Gav mig några skratt. Vad säger han egentligen? Han typ stammar, tror inte dom andra medlemmarna fatta heller xD
 
Sen har jag fått min dagliga spelfill med denna mans walkthrough av Simcity 5... vet inte varför det är intressant, men det är faktiskt beroendeframkallande att kolla på xD
Och MediaCows hade inte släppt nå mer av God of War, så fick funka.
 
Men nu ska jag sova, upp tidigt imorrn och gymma, åka hem och sen åka till skolan för att göra en tenta. Eller så gymmar jag och sen sitter i skolan till tentan börjar. Då behöver jag dock ta med mig mera saker... ska liksom till Mamma direkt efter tentan *sigh* Hatar att släpa med mig saker.
Låter morgonhumöret bestämma hur jag gör sen imorrn. 
Nightu~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0