i'm in neverland.

Den här veckan har hitills varit ovanligt bra. Jag har tagit mig ur lägenheten varje dag, vilket sällan händer nuförtiden. Jag har till och med pluggat varje dag, vilken är ännu ovanligare, vilket inte beror på att jag tycker religionssociologi är särskilt intressant (skulle hellre läsa om gnosticismens uppkomst eller nåt) utan snarare för att jag känner att jag måste ta tag i plugget och ligga i fas. Sen att alla föreläsningar är kombinerade med obligatoriska seminarium hjälper ju också en del, har liksom inget annat val än att åka till skolan och vara där i 6ish timmar. Idag skriver jag på första deluppgiften av sociologitentan, det går la sådär... Skulle som sagt hellre tenteras på gnosticism ^^ 
 
Annars så ville jag rekommendera två av mina nuvarande favoritlåtar (hade jag mentalt pallat ha Jonghyun's postumt släppta låtar på repeat så skulle de hamna här, men det går inte).
Första låten har världens gulligaste musikvideo och är bara allmänt bra. Den andra handlar om att vilja återfödas som en varm potatis för att slippa all press från att vara känd, och har en catchy melodi så hur kan man inte gilla den liksom?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0